Isnin, 27 Februari 2012

Layakkah aku menjadi tetamu MU

Asalamualaikum sahabt ku semua

Kumulai kehidupan ini dengan esak tangis dan sendu dikala mengalunkan al-fatehah dan qunut di hening pagi,apa yang dapat kurasakan saat ialah DIA sedang menugguku dan aku sudah sangat hampir kepadaNya.

Penulisan saya pada pagi ini mungkin banyak perbezaannya kerana hati saya pada pagi ini pun sangat berbeza dari hari yang lepas, entah mengapa mudah sangat air mata mengalir semenjak saya dinobatkan untuk menjadi tetamuNya pada 23/3/2012 ini.

YA Allah semoga aku bertemu denganMu dalam keadaan yang bersih keran aku takut segala kesilapan ku yang telah lepas mendapat balasannya disana....

Sahabatku sekalian marilah kita hidup dengan rasa kecintaan yang sangat mendalam kepadaNya kerana dialah siti khadijah mewaqafkan dirinya untuk agama, kerana Dialah juga Rasulullah yang kita kasihi berdarah gusinya kerana menyatakan Tauhid kepadaNya.

Jadikan setiap kasih sayang dan cinta sesama kita untuk mendapat keredhaanNya, hidup ini hanya seketika cuma yang kekal abadi adalah akhirat yang sangat banyak nikmatnya. Semoga bertemu lagi wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan