Isnin, 7 Februari 2011

kenapa banyak gagal je ni....

Asalamulaikum semua sahabat

Semoga hari selasa ini merupakan hari bahagia untuk anda dan jugak saya. Anda bahagia saya bahagia anda bersedih sila kongsikan dengan saya.Kerana saya bercita-cita menjadi lilin yang akan membakar segala kesedihan dan kepayahan anda itupun dengan izin Allah s.w.t. Orang seperti saya pastinya akan mengalami banyak kegagalan tetapi saya tahu kegagalan itu adalah batu loncatan kepada kejayaan.

Setiap daripada kita akan mengalami kegagalan, saya yakin dan percaya paling tidak kita gagal untuk berlari setelah lahir ke dunia,yang kita mampu lakukan adalah menangis hehehe gurau je tu.Di sini saya ingin gambarkan kepada sahabat semua bahawa kegagalan itu adalah hak milik setiap insan.Anda tidak pernah gagal bermakna anda bukan insan berjaya.

Kegagalan yang terbesar adalah kita tidak dapat masuk ke dalam syurga Allah s.w.t. Di syurgalah menjadi pengubat segala kedukaan kita di dunia.Betapa nikmatnya disana.... dan puncak kenikmatan adalah dapat menatap wajah Allah s.w.t yang Maha Agung...Allahuakbar...

Jangan kita lalai dan kecewa apabila ditimpa ujian yang sedikit, suami pulang lewat anda marah sampai seminggu....isteri berbual dengan rakan sekerja anda jelous sampai setahun....anda gagal dalam SPM anda tak mahu belajar lagi....ini bukan sikap orang yang berjaya kerana orang yang berjaya punyai hati yang kuat dalam menghadapai apa sahaja,ingat pesanan saya HATI yang kuat...

Saya doakan anda dalam kebahagiaan yang berpanjangan ya! jumpa lagi jika ada keizinanNya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan