Selasa, 18 Januari 2011

30 kerja dalam satu masa

Salam kesegaran buat anda

Saya mengucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sering menjenguk blog saya ini, apa yang saya coretkan adalah pengalaman sebenar saya dalam mengharungi kehidupan yang penuh ranjau.Apa yang saya amalkan itulah yang saya kongsikan dan cuba buat.harapan saya kita sama-sama dapat menempuh kehidupan ini dengan sentiasa dalam redha Allah dan rahmat Allah.

Ok,saya yakin anda sedang bekerja atau anda sebagai majikan. Setiap hari ada sahaja tugasan yang perlu kita selesaikan dalam masa yang telah ditetapkan bukan?saya mengalami satu tekanan yang teruk apabila bos saya memberikan 30 senarai kerja yang perlu disiapkan dengan kadar segera.Sehingga saya mengalami migrin^_^

Apa yang saya lakukan ialah zikir dan baca al-quran seberapa yang mampu,surah yang saya istiqamah ialah surah yasin dan surah al-waqiah.

Alhamdulillah Allah memberikan saya pertunjuk untuk selesaikan masalah tersebut dengan cara buat yang mana paling penting dan tarikh due nya adalah yang terdekat.Siapkan dengan tenang kerana ketenangan itu daripada Allah dan celaru dan haru biru dari syaitan laknatullah.

Anda juga pernah menjadi seperti saya?jika cara saya mudah bagi anda untuk amalkan jom pakat buat^_^

saya cemerlang....anda cemerlang...kita semua cemerlang.....semangat k!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan