Isnin, 5 Oktober 2009

Kebenaran Dalam Kehidupan

Kebenaran dalam kehidupan merupakan sesuatu yg asing dizaman teknologi ini.Kebenaran umpama satu budaya pelik yang timbul dalam sesebuah kampung. Disaat artikel ini ditulis saya baru lepas menyampaikan satu bentuk ceramah yang berkaitan dengan Islam. Akan tetapi Islam tersebut telah ditambah oleh seseorang yang kononnya menjadi pejuang Islam.

Akan tetapi dia membuat satu kesilapan yang besar kerana menyangka mampu menipu orang bawahan dengan tiket Islam baru nya.Sesi ceramah tadi dapat merungkai bahawa apa sangkaan masyarakat duiluar sana amat meleset.

Didalam hati mereka penuh dengan perasaan memberontak untuk mendapatkan kebenaran.Saya lah tempat mereka meluahkan segala yang terbuku dihatiKesimpulan untuk tugasan saya pada hari ini ialah walaupun pada luaran kita nampak mereka ini pro.akan tetapi hati mereka kontra dengan apa yang mereka lakukan.

Hukuman bukan boleh dibuat sesuka hati melalui perbuatan zahir kerana hati juga memainkan peranan yang besar dalam kehidupan

2 ulasan:

  1. Hukuman bukan boleh dibuat sesuka hati melalui perbuatan zahir kerana hati juga memainkan peranan yang besar dalam kehidupan....
    .
    ..
    .
    saya suker dengan penyataan ini nak catat dalam my very own journal bolehkan... mintak yerr

    BalasPadam
  2. Salam sahabat,silakan untuk mengambil yg baik dari blog sy ni^_^dan tolong sebar2kan ye hehe

    BalasPadam