Isnin, 15 November 2010

Belajar daripada kesibukan

Salam kasih sayang buat semua teman yang singgah di blog saya ini,
semoga jalinan kasih sayang antara kita akan semakin erat sehingga akhir hayat disamping perkongsian ilmu yang saya hamparkan di blog ini serta pengalaman dalam kehidupan dan dalam mengenali kehidupan itu sendiri.

Alhamdulillah walaupun saya semakin sibuk dengan urusan kerja, proses menambah ilmu dan juga keadaan kesihatan yang semakin meruncing Allah s.w.t tetap memberikan daya kepada saya untuk terus berhubung silaturrahim dan berkongsi pengalaman dengan anda selaku sahabat saya.

Kini pekerjaan saya semakin sibuk sehinggakan setiap minggu saya ada program yang perlu dijalankan luar daripada farmasi tempat saya bekerja sehinggakan saya mengalami penyakit tonsil ataupun ketumbuhan di tekak.Semoga Allah s.w.t mengampunkan dosa-dosa saya dengan penyakit yang diberikanNya ini.

Mujahadah yang kita lakukan perlu diteruskan kerana ujian seperti penyakit itu bertujuan meningkatkan kesabaran kita dan menjadikan kita semakin kuat.Itu lah falsafah kehidupan kita di dunia ini, akhir kata saya mengucapkan selamat hari raya aidil adha maaf zahir batin. Sama-sama kita hayati pengorbanan nabi ismail dan nabi ibrahim.....kita belajar lagi erti kehidupan dengan satu sejarah yang meruntun kehidupan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan