Selasa, 22 Februari 2011

seks adalah makanan harian

Asalamualaikum sahabat semua

Lama juga kita tidak bertemu dan berkongsi tentang kehidupan,alhamdulillah hari ini dapat lagi kita bertemu.Banyak cabaran yang saya perlu hadapi dalam beberapa minggu ini yang menyebabkan kekadang saya berasa kecewa dengan sikap-sikap manusia yang menganggap diri mereka the best melangkau the best nya Allah s.w.t.

Tajuk di atas dasyat juga kan?^_^ saja saya buat begitu untuk menyegarkan minda kita yang sedang tidur pagi ini.Saya menjalankan kajian sendiri tentang seks dikalangan pekerja tempat saya dan juga masyarakat umumnya.Seks merupakan fitrah bagi semua makhluk haat haiwan juga perlu melakukan seks untuk nafsu dan juga zuriat.

Begitulah juga manusia yang memerlukan seks untuk menjaga nafsu dan mendapatkan zuriat,tapi kita juga tahu bahawa ada dikalangan masyarakat yang menggunakan seks sebagai mata pencarian.Semoga kita dilindungi Allah s.w.t.

Seks sebenarnya adalah salah satu daripada nikmat di syurga yang telah diturunkan oleh Allah s.w.t ke dunia.Ini yang saya dapat dari seorang hamba Allah s.w.t yang bergiat dalam tabligh. Cuba kita bayangkan bersama satu nikmat dari syurga diturunkan menyebabkan manusia jadi haru biru.Semuanya tergila-gilakan seks yang melampau.Bagaimana pula nikmat syurga yang lain?lagi indah dan hebat bukan?

Kajian saya mendapat satu jawapan,semua komputer yang digunakan pekerja boleh dikatakan 80% ada memiliki unsur seks.Bahkan ada yang menyimpan bermacam-macam aksi seks dalam komputer yang digunakan untuk bekerja.Apa akan jadi jika ini yang sentiasa berlegar dalam minda kita sebagai pekerja?

Itu situasi di tempat kerja,bagaimana pula masyarakat di luar sana?di tempat saya ini merupakan tempat yang boleh dikatakan hulu.Akan tetapi naluri seks nya tidak lah hulu. Maklumat sampai kepada saya bahawa remaja yang bersekolah menengah tidak segan untuk memberikan khidmat seks hanya dengan harga satu kali topup RM10. Boleh meraba buah dada dengan RM15 sebelah.Anda bayangkan?ini di hulu bukan di gombak atau KL.

Jadi apa tindakan kita sekarang ya.....Islam perlu kita amalkan keseluruhannya....semoga Allah s.w.t memelihara kita dan keluarga kita dari zina...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan