Sabtu, 4 Jun 2011

zulaikha dan nabi yusuf alihissalam

Asalamualaikum sahabat semua

Alhamdulillah kita bertemu di hari ahad yang penuh dengan kemalasan,anda begitu ke?hehehe harap-harap janganlah sampai malas tahap bangun pukul 12 tengah hari ye.

Hari ini saya mulakan dengan pergi ke pasar untuk membeli barang keperluan walaupun ada econsave yang agak save tetapi saya masih memilih pasar pagi kerana harganya yang boleh tahan dan yang pasti ialah kesegarannya terjamin tanpa bahan pengawet.

Macam hari-hari yang sebelum ini saya suka membeli akhbar perdana setiap minggu keran pengisiannya sempoy dan tidak melalut sangat.Lagipun akhbar ni nipis mudah saya nak baca hehehe.Ada sesuatu yang mengejutkan dalam akhbar tersebut yang menceritakan perihak anak muda yang terlibat dengan zina.

Apa yang lebih membuatkan saya tertarik bahawa perempuan tersebut yang memulakan aksi panas, bukannya lelaki. Semuanya berpunca daripada menyaksikan video lucah setiap hari sehinggakan gian untuk menontonnya.Sebenarnya menonton video lucah adalah satu perbuatan yang sangat hebat kesannya kepada kita dan juga kesannya pada akhirat kita. Boleh tambah ilmu anda dengan melawat blog ini http://penawaronani.blogspot.com untuk mengetahui bencana daripada menonton video lucah dan kesan onani.

Saya amat bimbang apa akan terjadi sekiranya gejala ini semakin berleluasa. Tidak takutkah kita jika yang terlibat itu adalah anak kita sendiri? jom fikir dan buatlah sesuatu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan