Rabu, 18 Mei 2011

ubat paling mujarab untuk semua masalah

Asalamualaikum sahabat semua

Alhamdulillah Allah s.w.t telah memberikan saya kekuatan untuk kerap bertemu dengan sahabat semua melalui penulisan di blog ini.

Kita semua mempunyai masalah masing-masing, cuma berat atau tidak sahaja dan juga cara kita mengatasinya berbeza-beza. Jika anda seorang guru, ada masalah juga. Jika anda seorang peguam lagi banyak masalah yang kena dihadapi. Jangan lupa para ulama dan ustaz-ustaz juga ada masalah mereka tersendiri.

Puas saya mengkaji apakah jawapan kepada permasalahan hidup kita di dunia ini, saya belajar tentang minda, saya belajar tentang reiki (sekarang dah tak amal kerana ada kaitan dengan jin), dan ada juga saya mengamalkan zikir-zikir untuk menyelesaikan masalah. Melalui pengalaman-pengalaman ini saya dapat simpulkan bahawa.

Apa sahaja masalah kita di dunia ini ubatnya ialah semua yang berlaku ke atas kita telah diaturkan oleh Allah s.w.t

Tiada ulasan:

Catat Ulasan